Het gewone gangetje

Ok, hier zijn we dan weer na een drukke week. We hebben mijn verjaardag gevierd (jaja, 26 lentes jong/oud alweer), we hebben geBBQ’d voor diezelfde verjaardag en ook voor de vejaardag van Tanti, we hebben verschillende uitstapjes gedaan naar oa. Bokrijk en Ikea (jaja, dat reken ik onder uitstapjes maken πŸ˜‰ ), we ik heb de verfborstels nog eens boven gehaald om de gang een nieuw kleurtje te geven en nog zo vanalles… Druk druk dus. Maar nu gaat het hier weer voor eventjes zijn gewone gangetje en is er weer tijd voor nieuwe berichtjes. Voor eventjes zeg ik dan wel, want normaal gezien beginnen we volgende week met de grote verbouwingen in onze living. Nog een beetje stress, zo net voor het nieuwe schooljaar, maar ach, dat zullen we ook wel weer overleven zeker??

Ondertussen kan ik ook zeggen dat de misselijkheid het gevolg was van een doodgewoon griepje-in-de-buik en dat het dus niets te maken had met het kleine frummeltje. Gelukkig maar! Ben ondertussen de 3 maanden alweer gepasseerd en donderdag is het weer eens tijd voor een volgend gyne-bezoekje. Leuk leuk!

4 gedachtes over “Het gewone gangetje

Geef een reactie

