Bankhangen

Vanmiddag lekker een hapje gaan eten, en wat rondgewandeld. Toen we terug thuiskwamen was het al wat laat voor een volwaardig middagdutje, dus installeerden we ons met een dekentje in de zetel om naar Bumba te kijken. Ze heeft welgeteld de volle 2 minuten gekeken…

Gisteren was het ook weer tijd voor een date met baby-in-de-buik. Alweer 6 cm ondertussen, en een hele brok energie! Verder vraag ik mij vandaag al de hele dag af of ik het nu af en toe al wat voel bewegen of nie. Kan dit al wel met 13 weken? Of heb ik gewoon wat last van rommelige darmen vandaag? Of het een broertje of een zusje wordt hebben we nog niet kunnen zien…

2 gedachtes over “Bankhangen

  1. Euhm… ik gok op een meisje!
    En ik denk wel dat je haar al kan voelen hoor, aangezien je de signalen nu al wat beter kent van de vorige zwangerschap… het is tenslotte al een ukkie van 6 cm en als dat wat ronddwarrelt, zal het wel wat rommelen zeker?

Geef een reactie

