En voor de rest…

Voor de rest niet veel nieuws eigenlijk. Ne mens zou bijna vergeten dat hij al 16 weken zwanger is ondertussen! Das bijna in de helft jongens!! Ze hadden mij verwittigd dat het bij een tweede zwangerschap allemaal een klein beetje sneller zou gaan, maar dat het zo een vaart zou lopen… Ondertussen ben ik er wel zeker van dat ik af en toe al kleine kriebelingskes in mijn buikje voel, en datzelfde buikje is de laatste week ook wel redelijk wat groter geworden. Het eerste mutske en het eerste pakje zijn ondertussen al gekocht! Ik kijk er naar uit om op 18 september weer eens naar de gyne te gaan. Hopelijk kan hij ons het geslacht dan voor de volle 100% bevestigen (vorige keer twijfelde hij nog een klein beetje), en dan mag voor mijn part iedereen het weten! Nog even geduld dus…

Kzal er ook nog wat foto’kes van Amélie bijplakken. Ze zijn van vorige zondag, toen we ons eens hadden uitgeleefd met de elastiekjes en de speldjes…

Alle, tot na de verbouwingen!!! Of het moest zijn dat ik ondertussen van ergens al een klein verslagje kan brengen.

2 gedachtes over “En voor de rest…

  1. Mooie foto’s!
    Veel succes met de verbouwingen. Ik herken het spannend gevoel van je huisje te mogen (her)inrichten en nieuwe spullen te mogen kiezen: heel tof!

    En het klopt absoluut: een tweede zwangerschap gaat véél sneller… en het stopt niet: eens baby nummer twee er is, blijft het snél gaan.

    Tot gauw!

Geef een reactie

