Gezocht : tijd

Hebben jullie ook soms dat gevoel? Dat een paar extra uurtjes per dag best welkom zouden zijn? Dat je constant in het rond vliegt, en op het einde van de dag nog niet alles gedaan hebt. Dat er precies geen eind komt aan het to-do-lijstje. Dat gevoel heb ik momenteel een beetje. Daarbij komt nog het gevoel dat de dagen van anderen precies veel langer lijken dan de mijne. Bestaat er stiekem misschien een of ander bonus-systeem waar ik geen weet van heb, waarmee extra uren te verdienen zijn? Of moet ik er misschien gewoon terug aan wennen dat het zo snel donker is ’s avonds… Pffff…

3 gedachtes over “Gezocht : tijd

  1. Hier heb ik dat gevoel totaal niet ’s morgens: ik zit hier vaak al onder met mijn drie kapoenen rond 5u, dus heb ik wel wat extra uurtjes in de ochtend. ’s Avonds ben ik dan des te vroeger uitgeteld, dus het compenseert zich wel.

    Groetjes
    Kirsten

Geef een reactie

