Meubel-geluk

Bij Isabel kwam de Sint vandaag al met een paar geschenkjes strooien. En hopelijk zijn ze daar ten huize Klein Konijn al volop aan het genieten van hun gemeubelde stulpje!

Dat doet mij ook verlangend uitkijken naar het moment waarop ik mij ook volledig ga kunnen laten gaan in de aankoop van nieuwe meubels en spulletjes om alles naar mijn goesting in te richten. Maar eerst gaan we onze centjes bij elkander sparen voor de parket. First things first.

Hoewel, deze kast konden we toch echt niet laten staan. Dit was echt wat ik zocht (een hele oude kast, helemaal mijn ding, en nog voor een prijsje ook!), dus voilà…

En ze staat zo schoon in ons living!! *blinkt van contentement*

p1010354_239x3201

5 gedachtes over “Meubel-geluk

  1. wat een mooie kast karen.
    daar heb je echt een supperkoopje mee gedaan !
    stillaan geraakt het wel vol, alvast een mooie eerste aankoop !

    dikke kus mama xxx

  2. @ Kitty : Lang leve Kapaza! 🙂
    Zo toevallig bij een klein winkeltje terecht gekomen en die mevrouw wou van die kast vanaf omdat ze een andere in haar winkeltje wilde zetten…

  3. Mooie kast!

    Wij wonen nu een jaar in ons nieuwe huis en ik kijk ook nog steeds énorm uit naar het moment dat ik nieuwe meubels en een nieuwe salon kan kiezen en kopen. Ik ben het soms zo beu om te blijven kijken op onze oude, niet volledig mijn goesting zijnde en niet passende meubels.
    Nuja, stap voor stap he!

Geef een reactie

