Dit of dat

Ik kan maar niet beslissen welke lay-out ik nu voor mijn blogje wil. Dit is kleurrijker, dat eenvoudiger,… Tis dat ik graag een foto wil plaatsen bovenaan en dat maakt de keuze toch wel vrij beperkt met wordpress. Een nadeel. Tot zover de bespreking van mijn wereldproblematiek.

Of nee, ik kan ook nog een beetje zagen dat ik vandaag wel moest gaan werken terwijl 3/4 van de belgische bevolking de brug maakt. Maar wetende dat ik als leerkracht over meer vakantiedagen beschik dan de gemiddelde mens, is dat er een beetje over zeker??

4 gedachtes over “Dit of dat

Geef een reactie

