Buik(je)

Achteraf gezien vond ik het een beetje jammer dat ik niet meer foto’tjes van mijn buik getrokken heb toen ik zwanger was van Amélie. Dat was dus mijn goede voornemen voor deze zwangerschap. Maar eerlijk is eerlijk, het komt er dikwijls gewoon niet van. Dus ging ik daarnet aan de slag met het fototoestel. Maar alleen-thuis-zijnde lukt het maar niet om iets deftig op foto te krijgen. Kzal toch de hulp van mijne wederhelft eens moeten inroepen…

37 w zwanger van Amélie

p8060014bis_320x239

26w4d zwanger van Kleine Zus

p1010401_239x3201

5 gedachtes over “Buik(je)

  1. Heel mooie buik! Hij groeit toch veel sneller dan bij een eerste zwangerschap he?

    Toen ik zwanger was van Nora hebben we véél buikfoto’s getrokken. Bij Marie minder maar toch ook nog vrij veel. Het is inderdaad iets leuk voor later.

    Dus, vanavond fotootjes maken eh! 🙂

  2. Mooi mooi! Wij hebben er hier nog geen getrokken, erg! Bij Renee eigenlijk vanaf 6 weken, dus moeten we er dringend eens aan beginnen. Heel veel is er wel nog niet te zien en ‘k heb nog wat tijd natuurlijk 🙂

Geef een reactie

