Burning like fire

Kent er niemand zo een huis-tuin-keuken-middeltje uit grootmoeders tijd tegen “brandend maagzuur”? Tijdens de zwangerschap van Amélie had ik er pas helemaal op het einde (een paar dagen) last van. Maar nu teistert het mij toch al een week of 2. Eerst ’s avonds pas, en nu met zijn momenten ook al overdag… Heeft er niemand een idee wat ik moet doen/eten/drinken, of wat ik juist beter kan laten???

8 gedachtes over “Burning like fire

  1. Hey Karen,
    ik had daar ook heel veel last van en ben tabletten gaan halen bij de apotheker ( maalox). da kon geen kwaad voor de baby en hielp echt wel goed! Voor de rest geen bruisende dranken!!!!

Geef een reactie

