Nog 7 te gaan

Mijn vreugedansjes hebben dan toch iets uitgehaald. Vanmiddag eindelijk de bevestiging gekregen dat ons kleinste prutsemie haar poepeke gedraaid heeft. Ik had al eventjes een vermoeden, maar ja, zeker ben je nooit natuurlijk. Verder deed ze het meer dan prima! Ondertussen, op exact 33 weken, zitten we al aan 2kg en 24 grammekes (naar het schijnt mooi op schema), en vermoedelijk komt daar nog een dikke kilo bij. Meer moet dat naar mijn gedacht niet zijn! Maar ja, het blijft natuurlijk maar een schatting he. Op de echo was trouwens goed te zien dat ze al voorzien was van goei dikke kaakskes.

scannen0002_320x242

Het had wel wat in tegen dat ik eindelijk bij de gyne terecht kon. Eigenlijk moest ik gisteren om 16u gaan, maar dit werd op het laatste nippertje afgebeld omdat hij was opgeroepen voor een bevalling. Een nieuwe afspraak werd gemaakt om 11u40 deze voormiddag. Uiteindelijk was het bijna 15u tegen dat hij daar was, want hij was weer weggeroepen, voor een keizersnede deze keer. Gelukkig waren er wat winkeltjes in de buurt om de tijd te doden… 🙂 Achteraf vertelde hij me dat hij sinds gisterennamiddag al 4 bevallingen gedaan had, en de 5e was zeker nog voor vandaag. Nog een 7-tal weekjes en het is aan ons…

Gelukkig was papa uiteindelijk met grote zus thuisgebleven. Ze zag er deze morgen al niet echt in topvorm uit, en daarjuist heb ik toch een lichtjes gloeiende dochter in bed gestoken. Ze zou er niet veel aan gehad hebben vandaag. Hopelijk is ze morgen al wat beter…

4 gedachtes over “Nog 7 te gaan

  1. Ma ziet… da gaat toch snel he… een vriendin van mij moet maandag bevallen en ik verschoot er van dat het zo snel ging, want ze heeft het ongeveer rond dezelfde periode vertelt als jij…
    Allez nog effekes en ge kunt uw prutske in uw armen houden… en dan weet ik eindelijk hare naam 😉

Geef een reactie

