Aftellen

Nog twee dagen werken en dan begint mijn verlof! Nog twee dagen, en dan kan/mag ik mijn dagen vullen met alles rustig op het gemakje te doen. Heel het huis een grondige opfrisbeurt geven zodat alles fris en proper is tegen dat Kleine Zus komt, de eerste kleertjes sorteren en wassen, de kaartjes en de doopsuikers afwerken, stilaan mijn valieske prepareren… Maar bovenal ga ik genieten! Genieten van de laatste weken met ons drietjes, zodat we helemaal klaar zijn om ons opnieuw in het baby-gedruis te smijten! 🙂

Maar eerst nog twee dagen dus. Twee dagen van klasje opruimen, zorgen dat alles verbeterd is en klaarligt zodat mijn vervangster maandag met een schone lei kan starten. En tussendoor natuurlijk ook nog werken met de kindjes in de klas, evident. En ook een klein beetje afscheid nemen natuurlijk, van de kindjes en de collega’s. Voor maar liefst 7 maanden en een half…

Maar voor de moment kan het eigenlijk niet snel genoeg vrijdag zijn. Ik kijk er echt enorm naar uit, naar mijn verlof…

3 gedachtes over “Aftellen

  1. Oh maar voor mij zal het ook wel raar doen ze, zeker in het begin.
    Ik denk dat ik meermaals ga denken van “en nu is het speeltijd, en nu hebben ze gym, en zouden ze nu aan het rekenen zijn??”.
    Maar binnen een paar weken zal ik wel iets anders aan mijn hoofd hebben denk ik dan zo… 🙂

  2. Oh daar keek ik toen ik zwanger was van Marie ook enorm naar uit, naar mijn zwangerschapsverlof. Ik heb doorgewerkt tot een week voor de uitgerekende datum en ik was kapot.

    Geniet er volop van!!

Geef een reactie

