Niks nieuws onder de zon

Half 10 in de ochtend. Ben zo ongeveer een uurtje geleden uit mijn bed gerold. Jaja, dochterlief heeft het nu al door dat ze wat langer kan slapen en knort vrijwillig tot ongeveer een uur of 8, waarna ze het zalig vindt om nog eventjes met mama te soezen in het grote bed. Kwestie van nog wat te genieten van deze momenten met z’n tweetjes he. Binnenkort zullen we plaats moeten maken voor een extra klein spookje erbij… 🙂

Enfin, een uurtje geleden opgestaan dus. En ik voel nu al dat deze dag 100 keer beter zal zijn als de dag van gisteren. Gisteren voelde ik mij niet zo heel fantastisch. Kheb veel in de zetel gelegen en uiteindelijk maar weinig gedaan van wat ik gisteren wou doen. Gelukkig is Amélie het zonnetje in huis sinds het weekend (na een aantal nukkige dagen vorige week), en is ze echt SUPER-braaf. Best wel leuk ook eigenlijk om zo eens de tijd te hebben om haar zo bezig te zien tijdens haar spel.

Maar vandaag dus stukken meer energie precies. Dus we gaan er eens invliegen stillekes aan beginnen se. Enkele wasjes draaien, de boven kuisen, en tegen dan zal het wel stilaan tijd zijn voor de date met mijn boek, tijdens onze rups haar middagdutje…

Geef een reactie

