En dan…

… staat de wereld even stil en besef je dat zulke dingen echt overal, eender wanneer en met eender wie kunnen gebeuren. Zulke zieke geesten kunnen overal wel rondlopen. Ik hoorde het nieuws toen ik onderweg was naar de onthaalmoeder, en ik moet zeggen dat ik nog ietsje contenter was dan anders toen haar armpjes zich rond mijne nek nestelden. Kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik net naar het nieuws keek. Pfff….

3 gedachtes over “En dan…

  1. amaai wat een nieuws kmoest direkt aan ons amélie denken………….kindjes, de meest onschuldige wezentjes en dan zo’n drama, enorm veel moed voor de ouders………………….

  2. ja had het er ook heel moeilijk mee… had het vanmiddag al gelezen, maar vanavond drong het pas echt door… en ons sprotje speelde niets vermoedend verder… laat ons hopen dat de andere slachtoffertjes ooit ook weer niets vermoedend kunnen spelen…

  3. Mijn collega zei er ook iets van op het werk maar idd toen ik naar het nieuws keek kwamen de tranen toch ook in mijn ogen! Ik heb de bengeltjes nog eens goed vastgepakt! Ik hoop dat de kinderen die het hebben zien gebeuren, er zich niet te veel van kunnen en moeten herinneren al ze groter zijn!
    Het moet verschrikkelijk zijn als je kind daar naar de creche gaat en ze bellen je op met zo’n verschrikkelijk nieuws! Die kinderen werden vanmorgen ook nietvermoedend afgezet! Ik zou al bijna schrik krijgen om te gaan werekn!

Geef een reactie

