De laatste loodjes

Nog een dikke twee weken… Ik kijk er zo naar uit, maar tegelijkertijd mogen deze (waarschijnlijk aller-) laatste zwangerschapsdagen toch nog eventjes duren. Best wel een dubbel gevoel, eigenlijk…

Ik moet wel zeggen dat het zalig is om zo al een beetje voor de bevalling thuis te zijn. Ik geniet volop van mijn laatste dagen alleen met Amélie! Overdag dan toch he, ’s avonds zijn we natuurlijk beiden ook heel content als de papa thuiskomt… Vorige week was ik al in een grote kuis-woede geschoten (nestdrang???? bah neuh gij!!!! 😉 ) en heb ik de kamers boven eens flink onder handen genomen. Alles gesorteerd, gewassen, gepoetst,…

En toen was het effe genoeg! Gelukkig kon ik rekenen op de professionele afleidings-manoeuvres van mijn jongste zus(je) die enkele dagen is komen logeren. Effe gewoon niks doen (of toch niet veel) kan ook eens deugd doen! Maar kijk, ze is sinds daarstraks terug huiswaarts gekeerd, en morgen vliegen we er terug in zie. Dan is “de beneden” aan de beurt, en ga ik zien dat alle babykleertjes en -benodigdheden klaar liggen voor wanneer Kleine Zus beslist dat het welletjes is geweest… Hopelijk blijft ze nog een paar dagen zitten, zodat mijne kuis wel af geraakt natuurlijk! Vanaf morgen kan je deze kuis-hit dus weer door het hele huis horen schallen, en huppen moeder en dochter weer gezwind rond met een stofdoekje in de hand… Alle ja, dochter dan, moeder zal er walvis-gewijs wel een beetje achteraan zwalpen vrees ik… 🙂

6 gedachtes over “De laatste loodjes

  1. Inderdaad spannend 🙂 Zowel voor jou als voor ons! Bij elke nieuwe post op je blog denk ik: jaja, het is zover! 🙂

    Maar ik hoop dat ze nog eventjes wacht dat je je grote kuis nog kan afwerken én dat je nog wat kan rusten.

    Amélie en Nora klinkt ook niet slecht trouwens :p

  2. @ Tamara
    Ik kan natuurlijk ook de huidige BV-trend volgen en ze Nora-Renee noemen eh… 🙂
    Kwestie van de kerk in het midden te houden en iedereen content te stellen.

Geef een reactie

