Foto-stokje

Van deze mevrouw kreeg ik al enige tijd geleden het volgende virtuele stokje toegeworpen, maar ja, tijd he, tijd… Maar hierbij dus eindelijk ook mijn 4e foto uit mijn 4e mapje met afbeeldingen. Kheb mij wel beperkt tot het mapje met foto’s van Amélie, kwestie van ergens te beginnen in die enorme hoop foto’s op mijn pc.

En tadaa, dit is em dan… Een collage van 4 foto’s zelfs. Twee van de dag dat we wisten dat er een klein rupske op komst was, en twee van exact twee jaar later, toen Amélie een “beetje” last had van de windpokken… 🙂

collage-2jaartussen_320x320

Nu is het de bedoeling om dit stokje door te geven aan 4 andere mensen, maar ik denk dat iedereen hem ondertussen al wel eens gekregen heeft… Moest er zich toch nog iemand aangesproken voelen, vang het dan gerust!

Een gedachte over “Foto-stokje

Geef een reactie

