We zijn er bijna, we zijn er bijna…

Pfffffff…. Buiten wat aftel-gedoe weet ik precies niet veel meer te vertellen.  Misschien komt dit wel omdat er voor de rest momenteel niet veel te beleven is???

Ma bon, aftellen dus. Er resten mij momenteel nog 8 dagen op de teller. In ieder geval, als we niet overtijd gaan natuurlijk. (Dank u Isabel om mij ook aan deze optie te herinneren… 🙂 ) Maar gisteren, bij het (hopelijk laatste) gyne-bezoek, wist de brave man mij toch te vertellen dat ze al flink gezakt was, en dat “het” toch al wat gewerkt had daar binnen. Ik heb er zowaar al een vingertopje opening aan overgehouden. Maar precieze voorspellingen kon (of wilde) hij niet doen. Sommigen lopen daar nog dagen mee rond natuurlijk. Maar dat zal mij niet gebeuren, oh nee! Ten laatste begin volgende week pers ik dat zusje er gewoon uit. Dat moet gewoon. Want op 22 februari vertrekt mijn zus naar New York voor een weekje, en het zou toch meer dan sneu voor haar zijn, moest ze tot daarna moeten wachten om al het nieuwe baby-geluk te komen aanschouwen, nietwaar? Dus, ten laatste woensdag wil ik bevallen, als dat niet te veel gevraagd is.

Verder heeft Amélie het een beetje moeilijk voor de moment. Het kind zal blij zijn als deze drukke periode achter de rug is, en het normale leven weer zijn gangetje zal gaan. Alhoewel haar “normale leventje” eerst wel duchtig op zijn kop zal staan natuurlijk… Ze is de laatste dagen enorm moeilijk, ze kan precies niet meer luisteren, en ze test ons echt op alle gebied. Ik denk dat zij ook begint te voelen (en te zien, aan alle voorbereidingen) dat er iets op til is. En echt beseffen wat dat betekent zal ze pas achteraf kunnen eh. Maar het is een feit dat mama minder mobiel is en dat we niet veel meer buitenkomen (ach ja, stel u voor dat het net dàn begint…). Oh, daar kijk ik ondertussen ook wel weer echt naar uit. Naar eens lekker gaan uitwaaien en samen naar de koetjes wandelen of zoals vroeger hevig rollebollen in de zetel. Nog efkes… 🙂

Buikje op 38 weken en ne klets

p1010557zw_239x320

Het staat allemaal klaar, nu nog wachten op de inhoud…

p1010574_239x320

Amélie in den tijd in hetzelfde wiegske. Zouden de zusjes op elkaar lijken???

p8270128_239x320

6 gedachtes over “We zijn er bijna, we zijn er bijna…

  1. @ Katrien

    Moest ik enkele weken terug al bevallen zijn, zou alles hier ook nie helemaal klaar geweest zijn hoor.
    En ok, het is wel leuk dat alles klaar staat, maar ergens is dit toch ook maar bijzaak he. Zolang we maar een gezond kindje op de wereld zetten, nietwaar? En jullie Trijn is alvast een prachtexemplaar(tje)!

  2. Als je snel wil bevallen, moet je net wel veel buitengaan eh: wandelen, trappen doen, springen, over kasseien rijden,… 😉

    En ananas eten, ik heb vlak voor Nora er was, massa’s ananas gegeten, niet dat het veel hielp.

    Ik duim alleszins mee! Wie weet ben je op dit eigenste ogenblik wel aan het puffen, zweten en persen en wordt het op de valreep nog een Valentijnskindje!

Geef een reactie

