Nog niks

Inderdaad, nog niks te bespeuren. En nu mijn twee minst favoriete bevaldatums voorbij zijn mag ze komen voor mijn part. Ja, ne mens kan al eens een minst favoriete datum hebben ook he. Vrijdag de 13e (ge weet maar nooit eh 🙂 ) en zaterdag de 14e (heel uw leven verjaren op Valentijn, kweet nie ze, ook liever niet). Als het zo was geweest, was het natuurlijk ook goe geweest, maar toch. Maar kijk, we zijn ondertussen zondag de 15e. Nu staat er ons niets meer in de weg.

Gisterenavond was ik het alleszins ferm beu. Ik heb heel de avond barstende hoofdpijn gehad en ik kon echt mijne draai nie vinden. Echt lastig. Heb dan maar ne goeie warme douche genomen en ben in mijn bedje gekropen voor… wonderwel een nachtje zonder woelen en friemelen en moeten opstaan wegens een volle blaas! De eerste in, euhm, lange tijd laat ons zeggen…

Ach, we zien wel wanneer het in gang schiet! Bij deze heb ik mij toch maar  eens “gemeld” vandaag, zodat de supporters onder jullie niet denken dat ik al lig te puffen en te zweten… 🙂

Tot straks/morgen/binnen enkele dagen….???

Update : Ben vandaag 39w1d en dit is exact wanneer ik van Amélie bevallen ben. Toendertijd brak mijn water op 39w, maar om 00u20 bevallen, dus is ze net geboren op 39w1d. Ben dus nog niet langer zwanger geweest dan dit… Kwestie van er nog een nutteloos gegeven aan toe te voegen… 🙂

9 gedachtes over “Nog niks

  1. kheb der ook de ganse dag aan lopen denken,met ons amélie wast nu tijd se om naar t ziekenhuis te gaan, zo ziede maar da alle kindjes verschillend zijn!!! nog effe volhouden meisje …………….

  2. Elke keer ik op bloglines zie dat er een postje verschenen is op je blog, denk ik van: Yes, ze is er! Maar (nog) niet dus.

    Het is al bijna 2,5 jaar geleden, maar ik kan me die laatste (lange en zware) loodjes bij Nora nog zo goed voorstellen (bij Marie was ik maar 2 dagen overtijd, bij Nora 6 dagen), zeker na jouw relaas. Courage nog!

Geef een reactie

