2,5 = D-day

Ik heb altijd gezegd dat 2,5 jaar mij het ideale leeftijdsverschil tussen twee kindjes leek. Maar dat het ooit zo letterlijk waarheid zou worden had ik nooit gedacht. En nee, zo minutieus is het niet gepland geweest hoor…
 
Nu zal het in realiteit wel een paar dagen later zijn, maar kom, dat zien we wel door de vingers he.
Hierbij een foto’tje van mezelf  (vandaag, dus op exact 40w) en mijn twee dochters, de een al wat zichtbaarder dan de andere. 😉
p1010583bis_239x320
6 gedachtes over “2,5 = D-day

  1. Wat leuk om je eens ‘echt’ te zien. Heel mooie en lieve foto. En zo assorti gekleed! Je ziet er nog piepjopng uit trouwens 😉

    Mooie buik ook, het lijkt alsof ze met haar poep naar buiten gedraaid ligt ferme manieren heeft ze al :p

    Inderdaad op de kop een verschil van 2,5 jaar seg: goe gemikt!

  2. Nen hele dikke proficiat met de geboorte van jullie dochtertje!! Een hele mooi naam trouwens!!
    Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat de grote zus zeer fier is!
    Geniet ervan en geef uw dochtertjes allebei een dikke kus!

Geef een reactie

