Home alone

Vandaag was mijn vuurdoop als mama van 2. Papa ging (met een beetje spijt in het hart) terug aan het werk, en ik werd overgeleverd aan een ganse dag peuter- en babygeweld. Kmoet zeggen, best wel vermoeiend zo in het begin, maar dubbel zoveel genieten natuurlijk ook. Amélie deed het (buiten een paar ik-hoor-mama-wel-maar-ik-luister-lekker-niet-momenten) prima vandaag. Eline had het net iets lastiger. Ze heeft vandaag een aantal keer melk teruggegeven na haar flesje, en soms lijkt het alsof de melk terug naar boven komt waardoor ze veel moet slikken. En verder kon ze met momenten maar moeilijk de slaap vatten. Maar we hebben best wel genoten van onze dag! Ik heb het zelfs aangedurfd om met mijn twee kadeekes naar de winkel te trekken voor een paar snelle boodschappen! En stilaan zullen wij zo wel een nieuw ritme vinden, een ritme als gezinnetje van 4…

img_0696_320x240

2 gedachtes over “Home alone

  1. haar handjes, op elke foto nemen ze de vreemdste poses in. Grappig.
    Leuk dat het goed is meegevallen en Amélie lijkt me erg braaf, super!

Geef een reactie

