Woehoew

Deze nacht, woehoew, was er eentje, woehoew, zonder opstaan! Driewerf woehoew!!! Laatste flesje om 23u, en tegen iets voor 5 is ze dan een beetje wakker geworden, maar niet echt van de honger. Heb ze dan maar bij mij in bed genomen (papa moest toch opstaan, dus plaats genoeg). En dmv haar tutje is ze dan nog wel in een redelijk onvaste slaap gevallen, maar bon, ze heeft het toch maar eventjes uitgehouden tot iets voor 7, jawel! En nu maar hopen dat het niet eenmalig was en dat ze zo stilaan vertrokken is met die iets langere nachtjes… *hout vasthouden* Deugd dat dat doet…

“Nadeel” is nu wel dat ze gisteren maar 5 flesjes (van 90 ml) gedronken heeft. Meestal kwam dat 6e flesje dus nog in de loop van de nacht… Weet nu niet goed of ik ze op die 5 x 90 ml moet houden (ze laat uit zichzelf bijna altijd 4 uur tussen haar flesjes). Zorg ik er toch voor dat ze iedere 3,5 uur een flesje krijgt zodat we aan 6 komen, of geef ik haar ietske meer per flesje (105 ml) en blijf ik bij 5? Sebiet is naar de verpleegster van het ONE (Waalse Kind en Gezin) bellen, eens vragen wat zij er van denkt…

Update : Volgens de verpleegster mag ik gewoon Eline haar ritme volgen. De ene keer dus een flesje na 3 en een half uur, de volgende keer misschien na 4 uur. Zo zullen er dagen zijn met maar 5 flesjes, terwijl ze de volgende dag er misschien wel 6 zal drinken. Dus volgens haar best op 90 ml blijven en dan gaan we volgende week zien of ze zo genoeg is bijgekomen…

img_0723bis_320x2401

6 gedachtes over “Woehoew

Geef een reactie

