Wraak

Ok ok, ik geef het toe. Ik heb te hard geroepen gisteren. Over dat nachtje doorslapen en al. Want vannacht besloot Eline helaas wraak te nemen. Waar ze de vorige nachten reeds terug in slaap viel ergens halverwege haar nachtelijke flesje, besloot ze deze nacht dat het welletjes was geweest en dat ze ’s nachts ook klaarwakker kon zijn als het moest. Dus wakker weer terug haar bedje in. Maar dat was buiten madam gerekend. Ze liet duidelijk merken dat het haar niet aanstond en dus moest er rondgelopen worden. Toen kreeg ze op de koop toe nog eens een ferme hik erbij, en dus waren er in de verste verte geen slaap-signalen meer te bespeuren. Kheb mij dan maar effe met haar in het logeerbeddeke gelegd, kwestie van de andere huisgenoten niet te veel te storen, en daar is ze dan na enige tijd terug in slaap gesukkeld. En ik ook blijkbaar, want deze morgen ben ik daar wakker geworden. Tis eens iets anders, logeren in eigen huis… 🙂 Hopelijk deze nacht meer geluk, of ben ik nu helemaal het lot aan het tarten door dit neer te schrijven???

p3120848_320x239

2 gedachtes over “Wraak

  1. Ze blijven onvoorspelbaar eh, die kleine prutsjes. Hopelijk hebben jullie komende nacht(en) een rustige nacht en anders zal het weer (kilo)metertjes heen en weer wandelen zijn 😉

Geef een reactie

