Krampjes : the sequel

Of beter gezegd, the end, voorlopig toch alleszins.

Ik versta nog altijd niet hoe dat die druppeltjes zo snel kunnen werken, maar de feiten spreken voor zich! Ik had vandaag bij momenten een heel andere Eline hier thuis. Eentje die niet verkrampte zodra haar flesje leeg was, eentje die op haar gemakje en zonder jammeren kon rondkijken, eentje die rustig in slaap viel… Te weten dat ze nu zo niet meer afziet is goud waard!

6 gedachtes over “Krampjes : the sequel

  1. De eerst weken gaf ik ze hier ook, maar had de indruk dat het niet echt hielp, dus was ik gestopt. Sinds verleden week ben ik terug begonnen en … ze slaapt ineens heel goed en is veel rustiger.

Geef een reactie

