What’s in a name

In de categorie “veel voorkomende vragen” kan ik voor eens en voor altijd duidelijk stellen dat Amélie NIET vernoemd is naar deze film. Wat niet wegneemt dat het een heel mooie film is, met vooral prachtige muziek. Het doet mij bijna goesting krijgen om zelf terug achter een piano te kruipen. Oh ja, ik heb als kind pianolessen gevolgd. Dat wist u nog niet he. Bij deze.

4 gedachtes over “What’s in a name

  1. in de pieter de somer-aula waar ik vorig jaar vaak les had, staat achter de coulissen een vleugelpiano, omdat daar vaak orkestoptredens gegeven worden
    en vorig jaar kwam ik een keer veel te vroeg in de aula aan en er was een meisje van bij mij in de les en die kwam blijkbaar af en toe wat vroeger naar de les om daar op de piano te oefenen en die speelde dat liedje vanuit amelie poulain
    echt kei mooi, ik zat toen helemaal alleen in de aula en echt het haar op mijn armen stond recht overeind, zo mooi!

Geef een reactie

