In ’t groot

De verbouwing van onze living mag dan wel gedaan zijn, de afwerking nog lang niet. Momenteel is het hier dus nog een kale living, met een allegaartje van meubels die totaal mijn stijl niet zijn. Ooit (als in : zo snel mogelijk) hoop ik daar verandering in te brengen, maar he, alles op zijn tijd he.

Vandaag echter werd er al 1 muur wat opgefleurd. Door middel van mijn eigenste oudste dochter dan nog wel. Het is nog niet de definitieve plaats, want daarvoor wacht ik tot ik een mooie foto van Eline heb uitgezocht (en tot Tanti daar ook een canvas van heeft laten maken), en dan komt zij ernaast te hangen (en misschien zelfs op een andere plaats in de living). Maar momenteel ziet het er dus zo uit, en ik ben er ferm content mee!!!

Dank u Tanti!

p1010987_320x239

p1010988_320x239

2 gedachtes over “In ’t groot

  1. Heel mooi! Een prachtige indringende blik heeft ze.

    En ik moet niet zeggen dat het heel herkenbaar is zeker? Dat allegaartje van meubelen en het sneller dan snel naar mijn smaak willen ingericht hebben. Ik snak er ook enorm hard naar.

    Maar we zullen er des te harder van genieten eens het zo ver is!

Geef een reactie

