Kiebelen

Amélie is geen typische knuffelkont. Snelle kusjes en knuffels meestal zo veel ge wilt, maar echt bij ons komen zitten om uitgebreid te knuffelen gebeurt niet zo vaak. Tenzij het is om te “kiebelen”. Dan ontbloot ze het gewenste lichaamsdeel en wrijft ze het onder onze neus, ondertussen 2548 het woord “kiebelen” herhalend. Eerst vragend, later iets dwingender. En o wee als we iets te vroeg naar haar goesting ophouden… 🙂

En zo wordt op de pc tokkelen net iets moeilijker… 🙂

p3180897_320x239

p3180899_320x239

6 gedachtes over “Kiebelen

  1. Karen, hoe oud was onze zus toen ze dit voor het laatst aan papa vroeg? Of doet ze dat nog? 😉
    Nog een lange weg te gaan zou ik zo zeggen 🙂

  2. “Kiebelen”
    ik ben bijna 40 en vind het ook nog steeds heerlijk.
    Ik word er rustig van, en t helpt ook bij het in slaap komen snachts ;0)

    Vroeger kriebelde mijn moeder mij
    toen ik op mezelf ging wonen en n kindje kreeg, vond ook zij het heerlijk (en kreeg ik haar op die manier rustig).
    De middelste vond het vroeger vreselijk maar tegenwoordig vindt ook zij t heerlijk, ff kriebelen op dr rug of hoofd, de jongste en mn hubby vinden het kietelen en dus niet lekker (begrijp ik nou nix van haha)

Geef een reactie

