2 maand

p1011065_239x320

p1011066_320x239

Dit ga ik elke maand (proberen te) doen. Elke keer op juist dezelfde plaats. Wel leuk denk ik om zo na een aantal maanden de evolutie te zien. Stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. De foto van 1 maand ontbreekt dus…

8 gedachtes over “2 maand

  1. Ha, bij Amelie hebben we dat elke dag gedaan, tot de dag dat ze een jaar was! Ik sta er nog versteld van dat we daar in geslaagd zijn (we hebben slechts enkele dagen moeten foetelen :-))

    Bij Pauline zijn we daar ook mee begonnen, maar met schaamrood op de wangetjes moet ik toegeven dat we dat niet lang volgehouden hebben.

    Misschien is per maand een iets beter idee! Hier ook nog eens een poging wagen 🙂

  2. Dat is nu eens een goed idee, zo op dezelfde plek, dan zie je werkelijk het verschil.
    Hoe vaak ik nu foto’s terugkijk van Gitte om ze te vergelijken, maar niet juist weet hoeveel weken/maanden ze exact was.

Geef een reactie

