Zeeklassen

Vorige week gingen de twee klassen van het 2e leerjaar bij ons op school op zeeklassen. Tijd dus om “mijn” kindjes daar eens een bezoekje te gaan brengen. Ik was met Eline nog steeds niet in de klas geweest, en de kindjes waren wel nieuwsgierig naar haar natuurlijk. Dus ben ik 3 dagen naar Middelkerke getrokken met mijn twee dochters. Een korte samenvatting…

– Amélie was bij momenten nogal overdonderd door de aandacht van de andere (grotere) kindjes, maar ze heeft zich wel super geamuseerd.
– Eline vond het blijkbaar ook zalig aan zee. Ik heb haar (buiten haar huilmomentje in de vooravond) amper gehoord. Zalig!
– We hebben heel veel geluk gehad met het weer. Dinsdagavond eventjes nat geworden van een korte regenbui, maar voor de rest meestal een stralend zonnetje.
– Amélie heeft geen schrik meer van de zee en al het zand (wat een jaartje geleden nog wel het geval was). Hoewel ze het soms toch nog wel raar vond, heeft ze toch op haar blote voetjes op het strand en in het water rondgelopen.
– Amélie was ook helemaal in haar nopjes in de speeltuin. Vooral de glijbaan was haar favoriet. Zonder overdrijven zeker 50 keer naar boven klimmen om dan in een uiterst speciale (en grappige) houding naar beneden te glijden.
– Amélie was wel doodop van zoveel te spelen, en heeft woensdag dan ook een deugddoend dutje in de buggy gedaan.
-Amélie heeft flink gegeten (of minstens geproefd) van alles wat we  daar voorgeschoteld kregen, ook al waren er soms dingen bij die ze niet zo heel erg lekker vond. Enkel de pizza heb ik moeten vervangen door iets anders, dat lust ze echt niet.
– Ook op verplaatsing slapen die twee dochters van mij uitstekend. De zeelucht zal er wel voor iets tussenzitten natuurlijk…

 

5 gedachtes over “Zeeklassen

  1. Heel leuke foto’s, het is duidelijk dat Amélie het naar haar zin had 🙂 DIe foto van Eline op je arm waarbij ze lacht en in de lens kijkt is zo mooi!

  2. Zoals tamara al zei, die foto waar eline recht op in de lens kijkt is heeeeeel mooi! Die wil ik volgende keer op mijn usb stick zetten en dan kan ik die eens laten afdrukken want ik heb nog steeds geen foto’s van eline. Schandalig he 😀

Geef een reactie

