Grmbl

Waar o waar stel je die foto (avatar?) in die naast je reactie verschijnt? Kben een beetje aan het prullen geweest, en nu heb ik een paars dingetje ipv mijn foto. En leek als ik ben, vind ik abslouut niet meer terug waar ik opnieuw mijn foto kan instellen… Iemand?

5 gedachtes over “Grmbl

  1. Bij wordpress kan dit door op je dahboard naar gebruikers te gaan en hier ‘jouw profiel’ te kiezen. Daar kan je jouw gravatar instellen of een foto kiezen (via externe site gravatar.com). Als je dit instelt duurt het wel even (kunnen enkele uren zijn) vooraleer je het ook ziet. Met de groeten van Manlief die mij dit hier heeft ingefluisterd 😉

    • Mercikes, nu zie ik pas hoe stom ik ben geweest… Ik dacht al wel dat ik dat daar ergens moest kunnen terugvinden, maar ik had niet gezien dat ik de pagina ook naar rechts kon scrollen, en daar stond dat dus verstopt…
      Bedank je man dus maar, want zonder deze reactie was ik er waarschijnlijk zelf nooit achter gekomen… 🙂

Geef een reactie

