Stom

Toen de pediater bij Eline reflux vaststelde zei hij me ook dat ik zeker moest zorgen dat haar bedje voldoende schuin stond. Dus ik was nog niet fijn buiten uit het ziekenhuis of ik stuurde mijn mama al naar de winkel achter blokjes om haar park schuin te kunnen zetten. Ik had er hier al eens naar gezocht, maar ze waren hier in geen enkele winkel te vinden. Ik heb mijn mama zelfs opgedragen om maar direct een tweede setje mee te brengen. Ah ja, voor binnenkort onder haar bedje. Onder de bak van de wandelwagen (waar ze toen nog in sliep) werd een telefoonboek gelegd. Zelfde effect, maar iets minder mooi.

En nu pas, enkele weken later, kom ik door heel die bedden-wissel tot de conclusie dat ze helemaal niet onder het bed passen wegens geen echte pootjes aan het bed. Tsss… Iemand bedblokjes nodig??

P1010476_320x239

4 gedachtes over “Stom

  1. Stom he … ma de papa is toch een handige harry.
    maak een houten balk met een gleuf in het midden , waar het bedspaan in past !
    Wel een stevige balk zodat hij niet kan wegrollen !
    als dat geen goeie ingeving is !:-)

    • Wauw, wat een inspiratie zo laat op de avond! Kheb er terug een telefoonboek onder liggen, helpt ook. Het is dan niet zo schuin als met die blokjes natuurlijk, maar ik heb de indruk dat dat ook niet echt meer nodig is…

  2. Helaba,

    wij hadden zo’n schuin kussen (bij prémaman) dat we onder de matrasbeschermer plaatsten, dan lag hij ook schuin… hij rolde wel telkens naar beneden 😦

    Als je het eens wil uitproberen laat je het maar weten he…

Geef een reactie

