Slaapmarathon

Ik had nooit gedacht dit hier nog eens te kunnen schrijven. Maar wat heeft Eline geslapen seg… Ik ben zelfs een aantal keren gaan kijken omdat ik mij wat ongerust begon te maken.

Van gisterenavond ergens tussen 17 en 18u tot vanmorgen 09u40! Ik heb haar gisteren zelf wakker gemaakt om 20u en om 23u30 voor haar fles, maar toen sliep ze telkens alweer na 2 minuten. Vanmorgen om iets voor 6 is ze zelf wakker geworden voor opnieuw een flesje en nu daarjuist om twintig voor tien dus ook. En nu ligt ze wakker en content te kirren in haar parkje, dus ze zal er wel deugd van gehad hebben zeker?

9 gedachtes over “Slaapmarathon

  1. Om jaloers op te worden, zeg!
    Ik las je reactie op mijn blog. Die gaviscon zal je wel zonder voorschrift kunnen halen veronderstel ik zeker, of niet?
    Is dat in poedervorm , aangezien ik borstvoeding geef?

    • Heeft Mats ook last van reflux? Anders misschien even afwachten wat de kinderarts zegt he. Die gaviscon neem ik in poedervorm ja, Eline krijgt flesjes. Maar het bestaat ook in siroop, da’s misschien handiger als je borstvoeding geeft… πŸ™‚
      Het is zelfs zoveel beter nu dat ik mij amper nog kan voorstellen hoeveel ze in het begin gehuild heeft. Maar dat het bij momenten heftig was, dat weet ik nog wel! Succes!

      • Oh hij krijgt al medicatie tegen reflux? Mijn kinderarts wou dat niet voorschrijven zonder eerst enkel met gaviscon te proberen want dat is nog niet echt een medicijn. En kijk, hij heeft gelukkig gelijk gekregen. Naar wat ik heb verstaan zou Zantac inwerken op het zuur in de maag, en gaviscon op het zuur in de slokdarm. Dus misschien eens vragen aan je kinderarts of je dat niet (bij) mag geven?

  2. Super!! Dat is wel echt al heel flink he
    (en ik zie op die teller dat ze al 2(!) maand en 2(!) weken is.
    Awel, dat is de moeite! De tijd vliegt zeg!

Geef een reactie

