Speel je mee mama?

Dit vroeg Amélie mij gisteren toen ze haar Nijntje-spelletjesdoos bovenhaalde. En hét bewijs van haar liefde voor mij? Ik mocht als eerste met de tuppelsteen gooien…

4 gedachtes over “Speel je mee mama?

  1. Lief.
    Als ze dat aan mij vragen moet ik altijd goed mijn best doen om te verliezen, want anders is de pret voor mij al gedaan:)

  2. Zo lief 🙂
    Wij hebben hier ook nog een Nijntjes-spelletjesdoos liggen, een speciale editie van enkele jaren geleden toen Nijntje 50 jaar werd. Ik dacht altijd dat Nora er nog te jong voor was, maar misschien moet ik ze toch eens bovenhalen 🙂

Geef een reactie

