Tussendoortje

Voor alle mama’s die zich weer maar eens afvragen hoe het toch komt dat we precies uuuuuuren te kort komen op een dag…

En wat deze meneer met zijn voeten presteert, dat kan ik nog niet met mijn handen… Zelfs niet na twee jaar gitaarles gehad te hebben tijdens mijn opleiding. Ofwel ben ik écht geen natuurtalent, ofwel trokken de lessen op niks (met meer dan 20 studenten tegelijk in een klein muzieklokaaltje)… Ik zal het maar op het laatste steken! 🙂

4 gedachtes over “Tussendoortje

  1. hilarisch filmpje gelukkig is er op het gebied van “moeders” nog niks veranderd

    en tantie je hebt groot gelijk wat dat “appelblauwzeegroen” betrefd!!!

Geef een reactie

