Afkicken

Onweer, kheb er nooit echt iets mee gehad. Maar als de bliksem dan ook nog inslaat, waardoor je geen tv, geen telefoon en (oh help, dit was nog het ergste) geen computer/internet meer hebt… Grrrr… Vanaf nu is het dus officieel, ik haat onweer! Enfin, het ergste leed is geleden. Maar ik zweer het je, zonder internet vallen is afkicken, zwaar afkicken! En nu wachten er mij maar liefst 456 blogposts in mijn reader. Het zal nog eventjes duren voor ik weer helemaal up-to-date ben vrees ik.

6 gedachtes over “Afkicken

  1. Pingback: Yes! «

Geef een reactie

