Uit!

Geholpen door enkele dagen afgesloten te zijn van de rest van de wereld (voor wie mij niet kent, ik schijn nogal de neiging te hebben om soms een ietsiepietsie te overdrijven, zou in de familie zitten) was ik al een heel eind gevorderd in het boek. Gisterenavond dan nog eens doorgepitst, en nu is het dus uit. Dus al wie met prangende opvoedvragen zit, ik zou zeggen “shoot”, want vanaf nu heeft geen enkel kindertje nog geheimen voor mij. 🙂

Nu maar hopen dat de tips ivm de zindelijkheidstraining iets uithalen en dat we ons oudste nu eindelijk eens van de pampers af gaan krijgen, want 1 september  komt toch stilaan een beetje dichterbij he. To be continued…

Met dank aan Rozebril en haar dochter met de onschuldige hand, en aan Maaike, die mij spontaan wat tips doormailde. Mercikes!

8 gedachtes over “Uit!

Geef een reactie

