Allegaartje

Deze voormiddag heb ik mij voor het eerst in – euhm – jaren eigenlijk –  nog eens op de markt begeven. En het was dan nog omdat ik over de markt moest om bij het gemeentehuis te geraken. Ik ben namelijk zo geen marktganger om het zo te zeggen. Ik weet eigenlijk niet waarom. Of ja, eigenlijk weet ik het wel. Ik heb het zo niet op heel die massa slenterende mensen, brrr.  In de zomer (of nog beter, op vakantie) af en toe eens een rommelmarktje of een jaarmarkt of zo, tot daar aan toe. Maar die wekelijkse drukte? Nee, niet echt mijn ding.

Dit alles eigenlijk maar om te zeggen dat ik dan toch maar iets gekocht heb, daar op die markt. Bloemen. Hele mooie. En ons oudste kreeg van de vriendelijke ‘bloemenmeneer’ ook een bloem. Fier dat ze was. Kheb ze bij thuiskomst wel al flink moeten inkorten, want ze had er onderweg zo hard mee gezwaaid dat ze afgeknakt was. Maar het staat wel schattig zo in dat mini-vaasje. Ah ja, en aardbeitjes heb ik ook gekocht, mmmm…

Verder liep er daar op de markt een mevrouw met een tweeling rond. Niks speciaals, ware het niet dat ze die twee schattige mannekes gewoon rondsleurde in hun maxi-cosi’s. Aan elke arm een. In evenwicht was ze wel. Pfieuw, ik was plots nog gelukkiger met mijn Tricot Slen.

Vandaag is ook onze nieuwe pc geleverd. Nog eventjes wachten tot hij helemaal klaar is voor gebruik, en dan vliegen we er terug in. Momenteel gebruiken we een heel oud exemplaar, dat eigenlijk bedoeld is om volgend schooljaar in mijn klas te zetten, en dat vlot niet zo best. Maar bon, voorlopig hebben we het er toch maar mee gered. Maar binnenkort kan ik dus terug aan mijn foto’s en kan ik mijn berichtjes terug opfleuren met leuke kiekjes.

Ik kijk er al naar uit…

4 gedachtes over “Allegaartje

  1. Ik vind dat wel plezant, zo snuisteren en slenteren op de markt. Binnenkort heb ik vakantie en kan ik op dinsdagvoormiddag eens naar de markt, wel liefst samen met mijn mama, want alleen met mijn twee meisjes, dat is voorlopig wel nog wat te lastig.

    En rondhossen met twee Maxi-Cosi’s, daarvoor moet je toch echt goed gek zijn! Ik kan het me nauwelijks voorstellen.

Geef een reactie

