Yes!

Voor het eerst sinds de crash staat de teller van mijn Google Reader op 0. Jaja, dat is 0 zoals in geen nieuwe berichten meer, zoals in alles bijgelezen.

Dat dit oude gedrocht van een pc (maar ik ben er wel blij mee hoor pap :-)) mijn Google Reader gemiddeld maar eens om de 217 pogingen wilde openen werkte een snelle afhandeling natuurlijk niet in de hand.

Maar nu dus de volgende oproep. Gelieve allen niks nieuws meer te publiceren van nu tot zondag (tot mijn nieuwe pc waarschijnlijk gebruiksklaar zal worden gemaakt). Kwestie dat ik nooit meer dat afschuwelijke getal van 658 (!) moet zien staan bij mijn nieuwe items.

3 gedachtes over “Yes!

  1. 658! 😮 Dat is idd veel 🙂
    Ik zou ze per se wel allemaal willen/moeten lezen, maar misschien soms wel beetje diagonaal.

    Soit, flink bijgelezen! En aan dat verzoek tot post-stop heb ik niet kunnen voldoen, vrees ik. Sorry! 🙂

Geef een reactie

