Zou het?

Vandaag de 4e pamperloze dag achter de rug. En ik durf het bijna niet te schrijven, maar ik denk dat het deze keer de goede richting aan het uitgaan is. Haar hele ingesteldheid is veranderd. Waar ze zondag om 17u al vroeg om te gaan slapen (omdat ze weet dat ze dan een pamper aankrijgt), heeft ze vandaag een hele dag fijn buitengespeeld (zelfs zonder middagdutje) en heeft ze verschillende keren op het potje gedaan. Tegen de avond had ze er zelfs plezier in. De pamper-oorlog zal nog niet helemaal gewonnen zijn, dat besef ik wel, maar ik denk dat ze ondertussen toch al flink op weg is!

Onnodig te zeggen dat ik meer dan trots ben op mijn flinke grote meid!

6 gedachtes over “Zou het?

Geef een reactie

