Hasta la Vista

Mijn nieuw computertje bleek toch niet zo goed te functioneren als ik eerst wel dacht. Geen enkel programma kon ik installeren. Geen enkel, zoals in geen virusscanner, geen software voor mijn (nieuwe!) fototoestel, geen printer, niks. Telkens dezelfde irritante foutmelding. Bijna werd ik er zot van, bijna. Uiteindelijk kwamen de mannen van Dell met dé oplossing, alles formateren en Windows Vista opnieuw installeren.  Piece of cake natuurlijk voor iemand als ik, ahum. Bijna 2 uur heb ik met de mannen van Dell aan de lijn gehangen, en ik moet zeggen, de service was uitstekend. Stap voor stap werd mij verteld wat ik moest doen, en kijk, tis nog gelukt ook. Hasta la vista aan de oude Vista, en bienvenido aan de nieuwe Vista. Vraag mij nu niet wat er scheelde, ik weet enkel dat alles nu eindelijk werkt zoals het moet, en dat is het belangrijkste. En nu kan ik mij vanavond eens bezighouden met het sorteren van mijn nieuwe foto’s, want dat zijn er al een pak ondertussen. Trekken jullie ook zoveel foto’s? Jeezes.

2 gedachtes over “Hasta la Vista

  1. Hier worden er met momenten veel foto’s getrokken. De laatste weken is het weer een beetje minder. Ik verplicht mezelf wel telkens als ik de foto’s upload op de pc, om ze zo snel mogelijk te ‘kuisen’: mislukte foto’s meteen deleten en enkel de beste overhouden. Maar dan nog kom ik uiteraard aan een massa foto’s 🙂

    Ben benieuwd naar de recente foto’s van je twee meisjes!

Geef een reactie

