Toevallig (Update!)

Tussen deze 2 foto’s zit toevallig genoeg exact 2 jaar tussen, alle ja, op een maandje na dan. Maar daar gaan we nu niet over vallen zeker he.

Amélie, augustus 2007 (bijna 1)

P8032351 [640x480]

Amélie, juni 2009 (bijna 3)

DSCN0671 [640x480]

Met dank aan Tamara, die mij er op wees dat ik niet zo duidelijk was geweest in mijn uitleg… 🙂

8 gedachtes over “Toevallig (Update!)

    • Niet moeilijk, want het is alletwee Amélie… 🙂 Op de eerste foto was ze bijna 1, en de onderste is van vorige week. Maar ik geef toe, ik had het er moeten bijschrijven.

      • Oops! 😀 Vandaar de gelijkenis *schaam*
        Een foto van Amélie en Eline zou ook niet gekund hebben met twee jaar verschil, bedenk ik nu 🙂

        Maar ’t blijven mooie guitige foto’s uiteraard! 🙂

  1. Leuk, hé, om ze zo te zien groeien en veranderen. Ik sta er altijd van versteld hoeveel Tristan is veranderd het afgelopen jaar. En hoeveel eigenlijk ook niet.

Geef een reactie

