Kinderplezier

Momenteel bestaat ons terras-to-be uit een hoop stenen (als alles goed gaat komt er heel binnenkort al wel een laag beton bovenop). Niet echt gemakkelijk om daarop uw tuinstoeltje in evenwicht te houden, ik zweer het u.

Amélie laat het echter niet aan haar hart komen, en heeft bijna een ganse namiddag gespeeld met die stenen dus, en een overschotje van de dakgootafvoerbuis die papa had laten liggen. Een kinderhand is toch gauw gevuld he…

DSCN1183 [320x200]

DSCN1185 [320x200]

DSCN1188 [320x200]

En nee, ik ben geen moeder die haar kinderen kleren laat dragen tot ze er letterlijk uitbarsten omdat ze te klein zijn. Het is dus geen kleedje dat te kort is, maar wel degelijk een t-shirt. Haar short had ze enige minuten daarvoor uitgespeeld. De reden waarom ik dit erbij schrijf? Omdat ik mezelf exact dezelfde vraag zou stellen moest ik in jullie plaats zijn… 🙂

7 gedachtes over “Kinderplezier

  1. Wij moeten hier dringend buiten opruimen en nog wat bouwafval (oa afvoerbuizen e.d.) wegbrengen. Als ik echter zie hoe vaak Grote Pruts juist met deze materialen speelt, moeten we het misschien toch nog even laten liggen (elk excuus is goed 😉 ).
    Idd een kinderhand is gauw gevuld.
    Hier trouwens geen kleren die uitgespeeld worden. Eerder het omgekeerde. Zelfs nu nog draagt Grote Pruts buiten zijn rubberen gewatteerde laarzen 😉

Geef een reactie

