De goedkope babysit

Heb je veel werk en vlot het niet met je kinders in de buurt? Parkeer ze dan eventjes in het konijnenhok… Succes gegarandeerd!

DSCN1205 [320x200]

En maar wachten tot de konijntjes van het brood komen happen…

DSCN1199 [320x200]

Ps : Ze heeft er zelf achter gevraagd hoor, om bij haar konijntjes in het hok te mogen… 🙂

6 gedachtes over “De goedkope babysit

  1. Ik heb zo eens een namiddag op mijn neefje moeten babysitten op het strand. Op den duur had ik een breed kuil gegraven, en hem daar ingezet ;o). Ik was toen 16 ofzo en Wout was toen amper een jaartje en kon net kruipen. Maar er uitkruipen kon hij niet. Intussen is ‘m al groter dan mij!

  2. Mij krijg je niet in het konijnenhok. Ge moogt ermee lachen, maar ik ben bang van konijnen. Toen ik vijf jaar oud was, heeft een stout konijn in mijn pink gebeten. Hij bleef zelfs aan mijn vinger hangen! Nu, 25 jaar later, heb ik nog steeds een litteken. Trauma’s, jong 😉

Geef een reactie

