Veelvraat

Dag 2 van het Grote Patatjes-offensief en er werd zomaar eventjes 125 gr binnengelepeld, zonder enig protest.

DSCN1927 [640x480]

Sebiet eens opzoeken vanaf wanneer ze geen flesje meer hoeven na de patatjes, kwestie van geen michelin-dametje te kweken. Of hebben ze op deze leeftijd toch echt nog hun melkje nodig achteraf? Geen flauw idee eigenlijkfeitenlijk, want bij Amélie moesten we na 2 maanden nog steeds flesjes bijgeven. Laat ons stellen dat het nu bij Eline net ietsje vlotter gaat…

DSCN1923 [640x480]

Check trouwens de twee tandjes…

Update : Ik heb het trouwens niet moeten opzoeken. Een kwartiertje na de wortelpap liet ze duidelijk merken dat een flesje ook nog wel zou smaken. En dus gingen er nog vlotjes 180 ml melk naar binnen ook.

9 gedachtes over “Veelvraat

  1. Ik dacht dat als ze systematisch minstens 150gr groentenpap eten, een flesje niet meer strict nodig is? Anderzijds zal ze zelf ook wel aangeven of ze genoeg heeft of niet, denk ik.

    Leuk dat ze zo vlot eet!
    Die bovenste foto met har leeg potje is trouwens super: een heel ondeugende blik 🙂

  2. Super eterke seg… ik kan mij niet herinneren dat wij timo nog een papflesje gaven na zijn groentenpapje, maar we zijn wel pas op 6 maand begonnen en hij werkte ook al meteen zo’n 200 à 250 g puree naar binnen.

  3. Hier ook alleen de eerste week nog een flesje bij gegeven, en sindsdien eet ze vlot !250! van haar groentenpap… Heb dan ook maar haar avondfles van 23u weggelaten om dezelfde ‘michelin’reden als jou.
    Geweldig die tandjes!

  4. @ Han
    Nee toch niet, het wemelt hier jammer genoeg van de vliegen bij ons thuis. Een nadeel aan het wonen op “den boerenbuiten” zeker? Ik erger mij trouwens ook geregeld aan het feit dat ik precies geen foto’s kan maken zonder vliegen op… 🙂

Geef een reactie

