Ziek

Mijn kleinste schaapje is ziek… Er bleef niks meer binnen (behalve wat wortelpatatjes) en dus wist ik gisterenavond dat het hoog tijd was voor een bezoekje aan mevrouw de dokter. Zware buikgriep was het verdict. Zolang ze geen melk binnenhoudt moet ik haar regelmatig laten drinken van een ORS-oplossing om te voorkomen dat ze gaat uitdrogen. Moest ze blijven overgeven is het richting ziekenhuis… Voorlopig drinkt ze gelukkig toch kleine beetjes van de ORS en dat blijft binnen. De verdunde melk die ik deze ochtend op aanraden van de dokter gaf echter niet. Toch nog te vroeg waarschijnlijk. En voor de rest veeeeel slapen en af en toe zachtjes jammeren als ze terug wat koortsig wordt. Ze ziet af, mijn lieve kleine meisje…

24 w [640x480]

9 gedachtes over “Ziek

  1. Mooh, dat is zooo zielig van die kleintjes die ziek zijn. Mja, opletten van uitdrogen idd, zo is Renee eens in ’t ziekenhuis beland, maar na vijf minuten van die kweetniewat dinges dat ze toen in haar lieten lopen was ze al volledig weer in orde dan.

    Courage!

Geef een reactie

