Gezocht

Een portie uithoudingsvermogen. Dat is wat ik nodig heb. De schoenen heb ik al. En nu maar hopen dat ik het kan volhouden. Het is trouwens al mijn 2e Start-To-Run-poging, maar de eerste keer liep ik op gewone sportschoenen en toen ben ik na 2 lessen moeten stoppen wegens pijn in mijn knie. Gisteren dan maar deze gaan kopen, enย nu ga ik proberen om een keer of 2 per week te gaan lopen. Dat lijkt mij wel een geschikte manier om mijn hoofd zalig leeg te maken na een lange werkdag binnenkort…

DSCN2384 [320x200]

6 gedachtes over “Gezocht

  1. Toffe schoenen. Ik heb mezelf beloofd om er het eerste weekend van september te gaan kopen. Als ik tenminste tot dan mij keurig aan het schema heb gehouden.
    Succes!

  2. @ Marijke
    Nee, tegen dat ik thuis was en gegeten had was de goesting verdwenen. Dat begint al goed… ๐Ÿ™‚

    @ Tamara
    Inderdaad, moesten we wat dichter bij elkaar wonen, graag! Nu zullen we elkaar blogsgewijs moeten motiveren…

    @ Prutsen
    Jij ook succes, zowel bij het lopen als bij het kiezen van je nieuwe loopschoenen!

Geef een reactie

