Zoethoudertje

In de categorie “tips om een kleuter stil te houden tijdens een lange autorit” stel ik u voor, Amélie en The Pink Lady.

Tussen de 2 foto’s zijn er bijna 45 minuten verstreken… Het enige dat ik moest doen was af en toe “haar velleke eens opeten” 🙂

DSCN2294 [320x200]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN2295 [320x200]

Ps : Is onze dochter de enige die haar armpjes steeds weer onder de gordeltjes weet uit te krijgen?? Grrr…

7 gedachtes over “Zoethoudertje

  1. Die gordeltjes! Die tijd is al een tijdje voorbij bij ons, maar nu je het zo neerschrijft, herinner ik het me onmiddellijk. En ik me maar boos maken en de volgende keer, hup, weer van dat. Vreselijk. Hoe hard ik ze ook aanspande.

  2. neen hoor dat doet isla ook en dan span ik de riempjes zo hard aan dat ze amper kan bewegen 😉
    dan gebleit en gebrul en ik moet zeggen het helpt soms 5 min 🙂 (ze zit ook naast me omdat ik een kleine vrachtauto heb)

  3. Nora zit al in een grote(re) stoel waarbij de gewone driepuntsgordel gebruikt wordt. En meestal houdt ze die wel mooi aan, dankzij de gordelbeschermer van Winnie The Pooh.

    Marie daarentegen probeert wel al haar armen los te wrikken, zeker als ze kwaad is.

    Appels zo geven is bij ons ook een handig tijdverdrijf! Hoewel mijn meisjes hun appel nooit zo flink en volledig opeten als Amélie 🙂

  4. Wel grappig om te lezen dat bijna alle kindjes die riempjes weten uit te krijgen 🙂

    @ Tamara
    Ik moet eerlijk toegeven dat het hier ook de 1e keer is hoor dat ze die zo mooi opeet…

Geef een reactie

