Onze eerste dag

Vanmorgen was het dan zover, haar eerste schooldag! Ze keek er enorm naar uit en stond te springen om bij Madame Pascale te mogen gaan spelen. Het afzetten verliep zonder traantjes (niet bij mij en al helemaal niet bij haar), al moet ik zeggen dat ik toch wel eens moest slikken toen ik haar daar in het klasje zag zitten.

In de loop van de dag zijn er bij haar wel enkele keren traantjes gevloeid. Ze weet natuurlijk best dat mijn klasje boven is, en ze begrijpt denk ik nog niet echt waarom zij dan beneden moet blijven en niet bij mij mag komen. Maar na een paar dagen zal ze dat ook wel gewoon zijn zeker? Maar ondanks het verdriet af en toe vond ze het naar eigen zeggen een heel leuke dag en wil ze morgen graag terug gaan. Hopelijk vind ze het morgen even leuk!

DSCN2567 [320x200]

Over Eline’s eerste dag kan ik kort zijn. Ze had er de tijd van haar leven en gedroeg zich alsof ze er al jaren kwam. Lolo (de onthaalmoeder) had naar eigen zeggen nog nooit zo een brave baby gehad *stoef stoef* 🙂