Ons weekend

Ons weekend bestond uit :

  • snottebellen
  • keelpijn
  • zakdoeken
  • hoofdpijn
  • hoestsiroop
  • keeltabletjes
  • onderbroken nachten (door keelpijn en verstopte neuzen bij manlief en mezelf, door het hele schoolgebeuren bij Amélie, en bij Eline, tja… tandjes? verandering van ritme? ook een verkoudheid die opkomt?)

Ik kruip dus nu terug onder mijn fleece dekentje in de zetel om mij samen met manlief te verzwelgen in zelfmedelijden. En ik hoop dat we ons morgen alletwee alweer een stukje beter voelen. Oh ja, en als ik ook op een goei nachtje slaap mag hopen zou dat vriendelijk zijn, dank u.

11 gedachtes over “Ons weekend

  1. @ Isabel
    Ah het zit dus overal precies.
    Wij hebben ons (al lachend) ook al afgevraagd of we iets mexicaans opgescharreld hadden. Hoewel, ik hoop er niet op!
    Zijn er dan nog altijd zoveel besmettingen met die griep eigenlijk? Je hoort er niet zoveel meer van in de media, dus een mens is nogal rap geneigd om te denken dat het al lang overwonnen is allemaal…

Geef een reactie

