Modderbad

Vandaag zijn we een groot stuk van de dag bezig geweest met het min of meer egaliseren van onze tuin zodat we tegen volgende zomer eindelijk kunnen beschikken over een schoon gazonneke. Amélie had de tijd van haar leven ondertussen en heeft zich de hele tijd vermaakt met haar kruiwagen, schepje, enkele potjes en een emmer water.

DSCN2802 [320x200]

8 gedachtes over “Modderbad

  1. @ JC en Maaike
    Ze vond het inderdaad super ja!

    @ Goya
    Ik heb ze toch niet horen klagen. Oh jawel, een keertje toch, toen ze binnen moest komen 😉

    @ Tamara
    Ik heb inderdaad moeten schrobben, vooral haar vingernagels 🙂

  2. @ Annava
    Neenee ik was niet verdwenen, maar van enig telecommunicatiemiddel ontdaan door de vriendelijke (ahum) mensen van Belgacom.
    En nu dan weer druk met de aankomende rapporten die geschreven moeten worden. Maar ik kom eraan met mijn 10 weetjes… Bedankt voor de award trouwens 🙂

Geef een reactie

