Sinterrrrrklaas

Mama, ik ga een bief schijven, speciaal voor Sinterrrrrklaas!

Ze neemt haar potlood en een stuk papier, en begint te ‘schrijven’.

Sinterrrrrrrklaas, ik beloof u da jij straks mag komen om cadeautkes te brengen voor mij en Eline. Amélie Vandyck gaat hééééééél baaf zijn…

Waarna ze haar ‘brief’ oprolt, hem dichtkleeft met een Jip-en-Janne-stickertje (die ze kreeg in ruil voor haar eerste tutje) en bij den hoop smijt. Jammer dat de Sint morgenavond weer naar Spanje vertrekt. Hij bezorgt mij anders rustige zaterdagen…

7 gedachtes over “Sinterrrrrklaas

  1. Zijn daar speciale technieken voor, voor zo’n rustige kinders met sinterklaas. De mijne lijken op opgefokte varkens zonder kop.
    Echt ni te doen.
    Volgens mij komt da wel omdat die elkaar zenuwachtig maken.

    • Dat zou wel eens kunnen, dat ze elkaar opstoken in hun zenuwachtigheid. Al moet ik zeggen dat ze tegen het slapengaan ook toch wel wat nerveuzer werd. Al zal dat ook wel komen door het feit dat ze wist dat ze haar tutje bij haar schoen moest leggen 🙂

  2. Pingback: Baai baai tut «

Geef een reactie

