Hartzeer

Los van het feit of ik het al dan niet nodig vind om geld te storten om de mensen uit Haïti te helpen, krijg ik het helemaal koud van de volgende beelden. Of wat dacht u van deze? Of deze? Dan gaat mijn weke moederhart telkens een klein beetje bloeden. Sinds ik zelf kinderen heb kan ik daar nog slechter tegen. En dan besef ik eens te meer dat wij het hier lang nog zo slecht niet hebben…

7 gedachtes over “Hartzeer

  1. Ik kan daar dus ook echt niet tegen!!! Ik kijk daar heel bewust ook niet naar. Ik heb tot nu toe nog geen enkel beeld of filpje gezien van de aardbeving. Als ik zo iets zie, en er zijn dan kindjes bij, dan rollen de tranen me over de wangen, en heb ik gewoon pijn in mijn keel van ellende. Ik zie Walter bij zo iets ook wel altijd eens door zijn ogen vegen, en dat is normaal gezien wel een harde bolster. En dat is bij ons alle twee begonnen nadat we mama en papa zijn geworden…

Geef een reactie

