Moet er nog sneeuw zijn?

“Hoeveel sneeuw zou er nu feitelijk liggen buiten?” Nadat er deze nacht nog een laagje was bijgekomen, was dit ongeveer het enige gespreksonderwerp aan onze ontbijttafel vanmorgen. Buiten het feit wie er koffie ging halen dan.

Ikzelf dacht dat er toch wel bijna 15 cm zou liggen. Manlief ging zelfs nog verder en schatte de dikte van het sneeuwtapijt tussen de 15 en de 20 cm. Dus trok ik maar naar buiten op zoek naar bewijsmateriaal.

Conclusie van vandaag? Sneeuw lijkt dikker dan het is. By the way, diegene die een of andere spreuk kent om dit allemaal te laten verdwijnen tegen morgenvroeg mag mij altijd mailen…

7 gedachtes over “Moet er nog sneeuw zijn?

  1. @ Kitty : Het was deze morgen zo mogelijk nòg erger… pfff…

    @ Anna : Merci merci! En als ge wat wilt komen oefenen tegen dat ge naar het ziekenhuis moet sleeën, altijd welkom he 🙂

  2. Jeej, ik moet vanavond de baan nog op voor mijn 4de afspraakje bij de tandarts… en ik weet niet waar ik het meest tegen op zie… de tandarts of de glijrit!

  3. @ Kitty : Hoewel ik wel bijna een tête-à-tête had met een dikke boom (op 5 cm na) was het hier eigenlijk wel vrij goed te doen. Hopelijk lukt het jou ook zonder brokken 🙂

Geef een reactie

